Du har satset alt, men ingen satsed' på dig.



asså uff vad söt man e. ny dushad och allt.  åhh men söt uppot näsa jag har va? ^

Är hemma denna fina fradagen. najjs vaaa. fast jag har fått nackspärr!!!! :OOOOO
fick alltid det när jag var liten men har inte haft det på jätte länge men så idag när jag vakna så hade jag det. asså när man har det går det typ inte att gå upp på morgonen för så fort man spänner någon muskel i nackaen eller halsen eller nått så ba "paaaaaiinn" hahahah så rolig e jag vaa eller vad tycker ni?

Klicka på bilderna för det e tres gryyyyma danska låtar, hehe har börjat lysna på danka låtar ska ju gå på gymnasium där så får förbereda mig. Eller? hehe men jag vill ska se vad som händer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0