fre 13

nemen trevligt redigt fint väder ute nu asso. Oj herre jävlarrr vad det öser ner!
Ne men jag kom på att om någon läsre min blogg så tycker de nog jag e redigt konstig för jag e så jävla oserriös när jag bloggar. Så kanske ska sluta vara så konstig?
Så måste skärpa mig nu.
Ush det är så tråkigt att vara sjuk. Men snart kommer tessa för hon e oxå sjuk. Så vi ska vara sjuka tsm och åka och köpa halstabletter för mina e heeelt slut, och glass. ben&jerrys

Vi hade tänk att bli lite fetare än vad vi redan är, eller inte vi men jag.

Men det ser ju inte så låvande ut ute asså,

vi kommer typ drukna? vi kommer typ bli nerslagna av regndropparna?


haha men va? vad hände med texten lixom? hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0