Happy Ending for ever. eller?



assså så bra e denna va lysnar på den ganska ofta. Hon går i min klass btw. hehe. sååå duktig
och hennes låt som hon har skrivit själv är så sjukt bra så jag dör även fast jag ba har fått höra introt eller vad det e ?

jag håller iaf på att skriva min låt. (man måste göra det till musiken i skolan) iaf ifall den blir bra lovar jag att lägga upp den. meeen vet att den inte kommer blir bra så hehe ne men får se hur den blir. än så länge e den för djup för att äns visa den för mig själv typ?
Har mkt nämligen kännslor lilla jag. Tror dom lagras i fettvalkarna?  Om du får mig att börja gråta så haka inte upp dej på det jag brukar göra det varge dag tror jag? ah jag lipar varge fucking dag. för jag e en jävla pussy som inte kan stava till något som inte kommer komma någon fucking stans i livet för jag e så misslyckad.
nu hoppsa jag ingen läsre detta hahahhaah ska skriva klart nu.

haha alla kanske ba ah men den fjanten skriver allt hela tiden för att få uppmärksamhet men så e det inte även fast man kan tro det men jag har bara lätt för att prata om allt med kännslor. Så om du går fram till mig och frågar mig hur det är typ så får du hela min livs historia. jag e sånn så jag måste prata om allt för att kunna känna mig bra? haha fast det funkar inte men jg tror det typ? hahaahahaha assså jag e så störd pratar om mig själv i andra person eller vad det e ? kommer så ongra detta hahahahaahahahahahahöhöhöhöhöh dör på mig själv. men ingen har väll ändå kommit så här långt i texten så det är lungan. för inte orkar med skitsnack.

jag nu iaf




åh måste ba visa denna låt den e så bra! åhhhhh love svenne hiphopididopp! hhihih höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0