Kanske är det bäst att jag skriver en bok om mitt vilda svenneliv?



Snygg utväxt jag har va? Tror ni ricinioljan funkar? Började ju med den innan jag färga det så blont som det e nu så detta är allt det har växt med ricinioljan. Inte för jag använder den dagligen för den e så jobbig. Typ en gång i veckan har det blirvit.
haha herre vad mörk min utväxt e. Men jag e faktiskt blond igentligen oxå men ah orkar inte förklara nu hejdå heeheee.
ååhhhhh just det mättte mitt hår det är 43 cm!!!!

och så har jag sattt på nya naglar, sköönntttt. fast smarta jag lyckades på något sätt få lim på tungan? skillsen eller vad???
iaf Har lixom haft "ta hand om mig själv" dag idag. Solade hela morgonen typ eller förmiddan. Har faktiskt fått lite färg på benen och maggen. Busten och fajjset vill ju alldrig bli något :(
Men ska ha gäster nu sen ska ja träffa tessi och fridis.  kul va. kännde det. jätte kuklis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0