Morning Glory



jag vet det ser ut som jag typ pullar mig själv på första bilden men det gör jag icke. Och jag vet det ser ut som jag e en alien med mega hjärna. Men tuvärr så e min hjärna inte så stor.. och jag e inte en alien.. eller vem vet? hihi

Tilda väckte mig typ kl. 9 och ba "jag kan skuttsa dej någon stans" haha men jag ba nej sen typ vid 10 kom hon igen haha så jag ba okej så har varit ute och åkt en sväng och nu sitter jag och äter nyttig frukost. tummen upp på det.

Igår var jag på middag hos carro. Jätte mysigt tack så mycket tjejor!

Idag blir det middag igen.
See ya later babes.

Det e ju 12 grader ute nu så kanske sätter mig i solen med mitt te och nyttiga frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0