Walla Fräsh Bror





jaoo solade idag, resultatet här? ^^brun eller vad?

höhö ne kanske inte så brun riktigt än men snart. Det var i sommras då var jag jävligt brun. och blek.

iaaaf så tränad jag idag, det var serri 3 veckor sedan jag tränade känndes att det behövdes. Är så *** hehe ja ni vet väll vad som ska stå där ellör?
Men ah översta bilden funderar på något sådant? eller på handleden. Ska försöka göra det i sommar ska ba tjata på mammsen och pappis lite så. hehe...


Men ska sova nu nattis! COh om någon kär försöker nå mig som jag vet att alla gör hehe hihihi så e min mobil dead and gone. Men på tor får jag en ny så stå ut mina kära hiihiihh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0