söndag

varför fan i helvete kan jag alldrig hålla käften? ne jag måste säga som jg tycker hela jävla fitt tiden. Jag kan ba inte hålla käften i en sekund ne jag måste förstöra allt hela jävla tidne om jag inte pratade så jävla mkt hade allt varit mkt bättre nu.
åh orkar inte med mig själv.
åsso klagar jag ba.
men men idag ska iaf till mässan med tessa, sen ska vi ha gäster and i guess jag måste vara hemma då? sen ska jag nog ta en spring tur i rud ikv eller nått?

nej fuuuucckkk nu komm jag på att ag har musik prov imon! nej åh det förstörde min dag ännu mer! :(((( neeeejjj:(((((

och just det jag pratade med pappa om att göra en sånn här tattooering och han sa faktiskt att han skulle tänka på det!!!! hehe hade ju tänk göra en på handleden men så tänkte jah att jag kan göra denna först och sen kan jag göra den på handleden för jag vet lixom inte vilken text jag ska ha om jag gör på handleden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0