Tröjan du hatar är jag.



åh helleevetteee vad jag e fet.. vet ni vem som tryckte i sig en hel chokladkaka? eller inte en hel det e ju faktiskt två bitar kvar..

men men nu ska jag fan banta. INGEN MAT PÅ 3 VECKOR! HERE I COME!!.. eller? ne inte va haha lite för fet för att klara det. Så nu ska jag träna.. haha trodde ni va.. hehe ne men det skulle jag kunna om det inte var så kallt ute för jag fryser så så jag vill inte gå ut.. så istället ska jag hitta en till choklad och proppa i mig? ne för det e bara en mörk kvar och det e inte gått :(




Kommentarer
Postat av: Elin

Mår så dåligt när DU säger att du är tjock, du som är så jävla smal och har dröm magen enligt mig..



Den översta bilden är tagen i mollösund på kajsas sommarställe :D

puuuss och kjaaam

2012-02-08 @ 18:35:00
URL: http://eeelinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0