WE WERE BORN TO DIE


(Klicka på bilden)(bilden är från julen)

Systrarna franklin vem är snyggast tycker ni? jag tycker Tilda är snyggast faktiskt.
Ingen har smink som ni ser och jag ser ut som en bajs medans julia och tilda ser ju bra ut med frisk hu och sånn skit, och ögonbrynen tex så jag fixar som håller på och färgar och skit och dom ser ju ändå typ ut som deras och de gör nada med sina, och jag försöker få fin hu med massa skit men ändå så ser jag sämmst ut i huden och serriöst jag tror knappt de använder massa produkter hela tiden. Och jag är den ända som TRÄNAR av oss men ändå är det jag som är fet. Dom tränar ingen! Asså inget!!!! och dom är pinn smala och fina men jag som tränar ser ut som en uppsvälld tunna... + att jag har världens fetaste mage. ah åsså lite med grejer som jag inte vill skriva här hehe. Men jag e typ det svarta fåret i familjen vad det nu betyder men den som e dålig, det hade lixom varit så mkt bättre utan mig i familjen. Jag passar inte in helt enkelt. Fast det ända possetiva med mig är att jag har LOCKIGT hår! hehe dom har ju fan spiktakt hår! heheheh men nu har dom inte det typ längre? för dom har blonderat sönder håret så då blir det typ lite vågor i det? ah så där försvann mitt pluss.

serriöst kolla vad tilda e snygg igentligen!  hon kan vara redigt snygg när hon vill asså ska försöka hitta några bilder och lägga ut på henne så får ni se!

men guu vad bilden var cp den e typ gul? eller nått men iaf. Och mina lockar som ni ser e mina äkta ba så ni vet hehe(fast jag får hjälpa dom lite nu för tiden för håret e lite för kort och slitet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0